24 Nisan 2009

Yar bana bir eğlence -2-! I Fındık Sever Sincap ve Pompiş I

Yazmayacağım vazgeçtim, uğraşamam günün notları, kelimeleri bilmemne diye...
Ayrıca şu dangozluk meselesine de bir ara etraflıca değinmek istiyorum.
Garip bir çekim alanı oluşturmaya başladım, seçmece karpuz gibi mübarekler hayatıma yağıyor. Bir sağdan bir soldan (pompiş demek yok, ayıpmış, bir kelime öğrendik başımız göğe erdi). Hepsi testosterondan oluyormuş aslında, işin sırrını da verdiler ya tiyatroda, biz de insan sarrafı, davranış bilimi piri olacaktık iki dakikada... Böyle cemi cümle saydırmak istiyorum, ama hiç bir şey dışarıdan görüldüğü gibi değil, asabi falan da değilim ayrıca. Manik devrem atak yaptı bugün, o nedenle acayip eğleniyorum. Şimdi sorun şu ki, kimi insan kendini fazla önemsediği için karşısındakilerin de onu o derecede önemsediğini sanıyor. Halbuki karşıdaki insan da en az senin kadar bencil, o da kendisini önemsiyor. Benim verdiğim tek şey saygı iken, bu saygıyı bağlılık olarak algılayıp "ilişki"*ye ve kişiye duyulan saygıdan, hürmetten gösterilen ilgiyi hooop ufak bir mutasyonla kendisine duyulan tapınma olarak algılayan dimağları...öpüyorum.
Dahasını şu an yazamayacağım, İce Age 3 geliyormuş Temmuz'da, onun fragmanlarını izleyeceğim.
Fındık sever sincaba sevgilerle...

*sıradan ilişki, hatta 2 kişi arasındaki iletişim sistematiği manasında da kullanılabilir.

NoT 1 : Ayrıca bu sayfaya babamızın hayrına bedevinin günlüğü yazmadık!

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...