06 Nisan 2009

Yar bana bir eğlence!

Eskiden, lise yıllarında zaman zaman yaptığım absürt bir şey vardı.
Canım sıkıldığında önüme bir kağıt koyardım, etraftan duyduğum seslerden hangisine yoğunlaşırsam onu yazardım. Ortaya saçma sapan ama genelde çok komik diyaloglar çıkardı.
Şimdi aklıma geldi de, benzeri bir şeyin beni eğlendireceğini düşündüm.
Böyle günün notları, cümleleri, sorularından oluşan birer ufak notlar dizesi..bir farkındalık çabası, aslında geyik çalışması için bu sayfayı kullanacağım. Evet!
Her günün aynı ofiste, aynı odada, aynı bilgisayarın başında geçtiğini düşünürseniz büyük farklılıklar beklemeyebilirsiniz. Ben de beklemiyorum, neden böyle bir beklentiye girilir onu da bilemiyorum.
Geyik işte, hayatım geyik zaten...napalım, herkesin özrü bedeninde olacak diye bir kaide yok! Canım sıkılıyor bolca,
Yar bana bir eğlenceeee!

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...