12 Ocak 2011

Bedevinin annesinden kedili güzelleme

Benim bir kedim vardı; Üzüm. Evlatlık almıştık kendisini, sonra bir şekilde anlaşamadık yollarımızı ayırdık demokratik bir biçimde. Eski notlarımı karıştırırken, benim benden bedevi anacığımın devirdiği bir çama rastladım:

"Dün Migros'ta 4 Ekim dolayısıyla tüm kedi köpek mamaları yüzde 50 indirimliydi.
Biz de fırsatı kaçırmayıp annemle gittik, kedoşumuza mama istifliyorduk.
O sırada türbanlı bir kadın geldi, ufak bir sohbet başladı aramızda, onun da kedisi varmış sizinki hangi mamayı seviyo vs diye soruyordu...
Elimdeki Whiskas marka mamayı görünce kadın dedi ki ''aaa ama o markada domuz var diyorlar!''

Ben bu yorum karşısında şok geçirdim, kıkırdasam da ses etmedim,
Sonra annemden beklenen bomba geldi 'Niye? Sizin kedi namaz mı kılıyor?' "

Hoca Nasreddin soyundanmış benim anam zaar...

(Annem de ben de türbanlı insanlarla bir sorun yaşamıyoruz; her kesimde cahillikler görülebilir. Yanlış anlaşılmasın...)

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...