14 Ocak 2011

Moda, moda mıdır Benjamin?

Moda, moda oldu. Zamanında bir takım şeylerin modası vardı. İşte sıradan insanlar bu moda akımlarının peşine düşer, o süreç tamamlanıp, misal taş devrinden yontma taşa geçildiğinde, taşları atar hemen ellerine birer alet alır sonra o taşları kıyır kıyır oyarlardı. Bunu 80’lerde vatka takip etti, ki kendisini anmak istemiyorum! Şimdi ise bizzat moda, moda oldu. Moda takibi, moda yaratma isteği gibi sonradan inme dürtülerle kulakları her şeye kesik gezen insanlar, moda modasını takip ediyorlar artık.

Bu camia acaip. Kendini Japon sananından tut Fransız sanana kadar çeşit çeşit ruh hali var piyasada. Ben de bir ara kendimi biraz İrlandalı sandım, sonra bir süre Hintli sandım bir takım ineklere taptım, efendime söyleyeyim Jamaikalı oldum misal… Akımlar var, akıyorsun güldür güldür. Bir adam çıkıyor, haydi paçaları daraltıp çivi gibi olalım diyor, sonra adamın biri jöle diyor, jöle ne şahanedir boca edelim kafamıza diyor, takip ediliyor ediliyor ediliyor…

İmaj dediğin bin bir türlü bir şey. Bir gün birine giriyorsun, öbür gün diğerine. Ama önemli olan senin neye girip çıktığın değil aslında. Sana girip çıkan var mı onu kesmen lazım arada yan gözle. Zira zaman kötü sevgili okuyucum. Zaman bayağı bir kötü… Yaaa… Yaaaa… Di mi Benjamin?


Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...