08 Temmuz 2011

Bon Jovi set listi üç aşağı beş yukarı buradadır kardeşler, saldırın! :)

"Istanbuuuuuuuuuul!"

Bon Jovi bu akşam 2011 turu kapsamında Türkiye'de konser verecek. TTnet Arena'da izleyeceğim ilk konser. Aslında Bon Jovi benim için enteresan bir tecrübe olacak. Hiç gitmeyi düşünmüyordum. Lise yıllarında severek dinlediğim ve sonradan çok da ilgi göstermediğim bir grup olarak kafamda hep ergenlikle özdeşleşmiştir. Ama gel gör ki arkadaşlarını çok seven bir insan olarak 2 panpişimin (böö) ısrarını kıramadım ve Bon jovi'ye bir şans daha verdim. Gördüm ki iyi ki vermişim, çok da özlemişim :)

Bu akşam nasıl bir playlist ile çıkacaklarını merak etmekle birlikte, geçen yıl İngiltere'de kendilerini izleyen arkadaşlarımın ballandıra ballandıra anlatmalarını hatırlayarak, oldukça hareketli bir şov yapacaklarına da eminim. Ayrıca kendileri çok çekici adamlarmış, bir rock efsanesini kalbine kazımak isteyen kızlarımıza duyurulur; henüz tüm biletler tükenmedi :)

Konser öncesi biraz hazırlık yapmak için 30 Haziran'da Dublin RDS Stadium'da verdikleri konserin setlistinden bir Fizy playlisti oluşturdum. İşte buyurun ; TIKLAYIN

Akşama kadar keyifle dinleyin, gaza gelin :) Hadi mucuk!

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...