29 Mayıs 2009

2009'un Laneti

2009 benim için uğursuz...
Ben senelerin bir uğuru olduğuna inanırım. İyi ya da kötü, bazen de nötr olurlar. Ta başından da belli edeler renklerini. O yıl nasıl başlamışsa öyle devam eder. Ama ben bilinçle yaşadığım ve tam olarak hatırladığım seneler arasında bu kadar uğursuz, bu kadar çiğnenip yutulması güç, ağır bir sene daha görmedim.
Popüler bir söylem vardır ya, "yeni yıla nasıl girersen öyle devam eder" diye... topu sana atan bir cümledir. O cümleye göre sen belirleyebilirsin yeni gelen yılın uğurunu. İyi girmeye gayret edersen iyi devam eder. Ama hayır ben buna katılmıyorum. Sen bazen hiç de kontrol edemezsin önündeki zaman diliminin uğurunu.
İnsanın başına bir şeyler gelmeye başladığında sökülen bir örgü kazak misali, ilmek ilmek çözülmeye başlıyor hayat. Bir o yandan bir bu yandan atıyor da atıyor ilmekler, müdehale etmeye çalıştıkça daha da dolanıyor birbirine. Ve sonunda pes ediyorsun, ta ki çıplak kalana, yeni bir başlangıç yapana dek.
Aslında sökülmeye çok önce başladı ilmeklerim, fakat bu senenin ayrı bir laneti var benim için, inanıyorum.
Ve sebebini de biliyorum... Anlatamıyorum...
Dilim bir gün çözülür diye korkuyorum. Çözülür de daha büyük lanetler yağar üzerime. Beni karanlık tarafa düşürmek için çekiştiren o minicik el, haklı intikam savaşını verirken onun güçsüz ellerine direnemiyorum zaman zaman.
Tamamen çıplak kalmayı bekliyorum... Yeni başlangıçlar için...

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...